2014 m. gegužės 11 d., sekmadienis

Ir vėl apie breketus ir burnos higieną. Šįsyk - apklausa :)

Į mano FB puslapį įkrito Živilės prašymas sudalyvauti apklausoje apie breketus ir burnos higieną. Kodėl gi ne :)

Živilės apklausą rasite čia.

Labai tikiuosi, kad vėliau Živilė pasidalins savo bakalauro darbo atradimais ir apklausos rezultatais :)

O aš galiu išduoti, kad apklausoje prie nepatogumų pažymėjau, kad "Incognito" breketai man jų nesukelia jokių. Lipnaus masto aš ir taip nemėgstu, riešutams alergiška, o be keptos duonos ir džiūvėsių tikrai galima išsiversti :D Be to, nešiodama breketus išmokau deramai rūpintis burnos higiena.

Kalbant apie maistą, pamenu, kaip grįžau iš pirmojo vizito pasipuošusi breketais. Buvo vasara, namie - šaltibarščiai, kurių "neįkandau". Teko viską  sudėti į blenderį... Skonis nebuvo puikus, yra skenesnių trintų sriubų :D Galvoju ateityje pasidalinti keletu receptų, ką manote? Gal net kokį konkursą paskelbti, ką valgote po paveržimų?




2 komentarai:

  1. Vien tik jogurtais? Dabar visokių skanių trintų sriubų receptų yra, tai man ta diena-dvi neprailgsta :)

    AtsakytiPanaikinti