2013 m. birželio 19 d., trečiadienis

Breketai: pirmoji savaitė


Na va, jau daugiau nei savaitė, kaip aš breketuota, o atrodo, kad visą laiką taip ir buvo :). Rimtai, pripratau prie savo breketų kaip prie mėgstamiausios grandinėlės! 

Pirmomis dienomis buvo sunku – liežuvis kliuvo, šveplavau. Tačiau nesustabdžiau darbų, bendravau su kolegomis, žodžiu, dariau taip, kaip ir patarė ortodontė – kuo daugiau ir garsiau kalbėjau. Ir po kelių dienų nutiko tai, ko nesitikėjau – net nepastebėjau, kad šveplavimas dingo. Tiesiog nunyko kaip nebuvęs. Paslaptinga ;)

Dar vienas įdomumas – nors tepraėjo savaitė, man atrodo, kad priekiniai viršutiniai dantys jau pajudėjo ir stojasi į vietas! Sakyčiau, išsigalvoju, bet tą patį patvirtino ir draugas. Kol kas nepuoselėju vilčių, kad viskas šmaukšt ir susitvarkys per mėnesį, bet šis mažas rezultatas mane džiugina.
Tiems, kam smalsu – štai ortodontės kėdėje iškart prieš ir po darytos nuotraukos. Iš priekio gal ir nepastebite problemos – šypsena iš priekio man visai patinka.




Tačiau visada nejaukia jaučiausi stebima iš profilio. Kai vonioje turėjome šoninį veidrodį, liūdėdavau valydamasi dantis – tie dantys kaip kokie pasipūtėliai žiūrėjo į viršų :(


Bet vien ši problema nebūtų pastūmėjusi breketams – yra ir bėdų, kurių plika akimi nepamatysi. Dėl tokios dantų padėties praktiškai niekada nesu kandusi obuolio ar kito kietesnio maisto priekiniais dantimis – nepatogu. Be to, kaip sakė ortodontė, susiformavęs galinis sąkandis, dantis sukandu netaisyklingai, dėl to ateityje gresia visokie baubai – parodontozė ir kitos ligos. Pavyzdžiui, tokius į priekį išsikišusius dantis turi mano močiutė. Kai jai iškrito dantys ir prireikė protezų, ji turėjo daug bėdos, kol surado odontologą, pagaminusį jai tinkančius. Tikiuosi šių bėdų išvengti ;)


Gero artėjančio savaitgalio!

9 komentarai:

  1. O man man gražūs ir sveiki atrodo dantukai. Maža ką, kad atsikišę:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! :) Sako, kad tas atsikišimas ateity gali ne tik grožiui, bet ir sveikatai koją pakišt. Tad pradėjau kelionę :)

      Panaikinti
  2. Tada sėkmės, manau viskas labai greit bus geriau, nei gerai

    AtsakytiPanaikinti
  3. Įdomu, koks rezultatas dabar :) aš pati neseniai tapau breketuota, tiesa maniškiai incognito breketai, todėl iš išorės jų nesimato.

    Tiesa man taip greitai prie breketų priprasti nepavyko, kamavausi dvi savaites, tačiau žinau, kad tai yra investicija į ateitį - į gražius ir sveikus dantis :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labas, Jule,

      sveika įstojus į geležinkeliečių būrį ;) Aš irgi nešioju Incognito! O naujausias mano dantų vaizdas yra štai čia: http://breketuota.blogspot.com/2014/06/kas-sofoje-gyvena-ir-kitos-misles.html

      Panaikinti
  4. Ar labai nepatogu, pvz, valgant ir kalbant? Man irgi reikalingi breketai , bet taip nesinori...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labas, Monika,
      pirmas kelias savaites tikrai trukdė. Po to įpratau ir visai nebetrukdė, tik po paveržimų dieną pamausdavo dantis. Žodžiu, aš irgi labai bijojau, bet nevertėjo tikrai tiek dvejoti :)

      Panaikinti
  5. Sveika, nezinau, ar bepamatysi mano komentara, bet norejau paklausti: o Tu tik breketus 'perejai', ar ir ortognatine zandikauliu operacija dareisi ir breketai jau 'baigiamasis laiptelis' tebuvo?

    AtsakytiPanaikinti